Ongi etorria gure blogera! Blog honen bidez, alde batetik, Zientzia esperimentalak Haur Hezkuntzan ikasgaiarekin erlazionatutako informazioa eskuragarri jartzen dizuegu. Bestalde, erabilgarria izango delakoan, erleei buruzko sekuentzia didaktikoa ikusteko aukera uzten dugu. Horrela bada, espero dugu zuen gustukoa eta zuentzat ere, irakurleak, baliagarria izatea.

Hezkuntza sekuentzia


ANIMALIAK

ERLEAK

1. Aurrefasea: Justifikazioa eta proposamenaren definizioa
2. Landuko diren konpetentziak eta helburuak. 


    1. Erleen bizimodua eta bizitokia lantzea.
    2. Erleen lan egiteko modua aztertzea (eztia, polinizazioa…)
    3. Erle mota desberdinak aztertzea.
    4. Hierarkia lantzea (erregina, langileak…).
    5. Komunikatzeko modua.
    6. Erleen eta hauen eraginaren onurak eta kalteak (arriskuak: ziztada)

3. Sekuentzian landuko diren edukiak eta irakaslearen edukiak (animalien inguruan)
  

4. Metodologiaren aukeraketa (justifikazioa eta azalpena barne) eta sekuentziaren kronologia.
5. Errekurtsoen erabiligarritasuna, eta errekurtso hoien egokitzapena.
6.  Baliabideeen deskribapen zehatza (Fitxa ezberdinen bidez)
Baliabide eta errekurtsoak (8 gutxienez):
       Umearen garapen osoa kontutan hartu (expresio ezberdinak, hizkuntza, psikomotrizitatea…)
      Oinarri konstruktibista: aurreideiak, bere inguruarekin erlazionatuta eta erlazionatzeko, motibatzaileak, ‘ikasten ikasteko’.
      Bere inguruko errealitateari egokituta: ikaskuntza adierazgarria (aprendizaje significativo).
      Ludikoak, motibatzaileak, behaketa eragiten duteank, eta adimearen garapen eragiten dutenak.

7. Ebaluazioa (sekuentziarena eta baliabideena)
Klasean sekuentzia osoaren aurkezpena.
Guztion arteko ebaluazio bateratua

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina