ANIMALIAK
ERLEAK
1. Aurrefasea: Justifikazioa eta proposamenaren definizioa
2. Landuko diren konpetentziak eta helburuak.
1. Erleen bizimodua eta bizitokia lantzea.
2. Erleen lan egiteko modua aztertzea (eztia, polinizazioa…)
3. Erle mota desberdinak aztertzea.
4. Hierarkia lantzea (erregina, langileak…).
5. Komunikatzeko modua.
6. Erleen eta hauen eraginaren onurak eta kalteak (arriskuak: ziztada)
3. Sekuentzian landuko diren edukiak eta irakaslearen edukiak (animalien inguruan)
4. Metodologiaren aukeraketa (justifikazioa eta azalpena barne) eta
sekuentziaren kronologia.
5. Errekurtsoen erabiligarritasuna, eta errekurtso hoien egokitzapena.
6. Baliabideeen deskribapen zehatza
(Fitxa ezberdinen bidez)
Baliabide eta errekurtsoak (8 gutxienez):
–
Umearen garapen
osoa kontutan hartu (expresio ezberdinak, hizkuntza, psikomotrizitatea…)
–
Oinarri konstruktibista: aurreideiak, bere inguruarekin
erlazionatuta eta erlazionatzeko, motibatzaileak, ‘ikasten ikasteko’.
–
Bere inguruko errealitateari egokituta: ikaskuntza
adierazgarria (aprendizaje significativo).
–
Ludikoak, motibatzaileak, behaketa eragiten duteank, eta
adimearen garapen eragiten dutenak.
7. Ebaluazioa (sekuentziarena eta baliabideena)
Klasean
sekuentzia osoaren aurkezpena.
Guztion
arteko ebaluazio bateratua
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina